Şerh edirik:{Ehli-Beyt awiqleri oxusun}

(12.09.2013 / 22:42)
BISMILLEH
cox gozeldir.Allah razi olsun

(12.09.2013 / 20:27)
salam. Men içki içirem. Amma bele $eyleri oxuyanda moizeleri dinleyende gözlerim yap$arir. Indide aglayiram

(12.09.2013 / 19:31)
Lebbeyk yaa ehli beyt

(12.09.2013 / 18:20)
Amin Ya Rebbil Alemin
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt