Şerh edirik:Hansı qan qrupunun qadınları daha ehtiraslıdır?

(29.09.2013 / 15:47)
1ci qan qrupunun dawiyicisiyam

(27.09.2013 / 01:37)
Sen hansi qan qrupundansan? :)))

(26.09.2013 / 07:14)
dosiii besdi de bu qeder de intim movzudan yazmaq olar. ))))

(24.09.2013 / 18:10)
Men de 4 cu.nece duz deyir ele men de qacmagindan qorxuram
_charli 
(23.09.2013 / 18:14)
1ci yem

Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt