Şerh edirik:Xoşbəxtlik üçün

(10.02.2014 / 11:42)
Menim üçün xoşbextlik sağlamlıq ve yaxşılıqdır

(02.02.2014 / 20:03)
men butun bunlari onsuzda Allah rizasi ucun edirem.xowbextliyin en gozeli dua edib Allaha yaxin olmaqdi.en kicik weyden bele xowbext olmagi bacarmaqdi.yawayiramsa demeli varam ve xowbextem.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt