Şerh edirik:Bextiyar (Batya)

(08.04.2014 / 23:14)
ALLAH rehmet elesin.Ve butun dastoyunu ogularln canl sag olsun.

(27.02.2014 / 22:23)
Baxir kimede Rovwen Lenkaranski olsaydi deyerdim he

(27.02.2014 / 20:05)
Allah yaxwi oğlanlara rehmet elesun. Nedense ogru dünyasından olanlara xususi hormetim var. Melumat ucun sag olun
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt