Şerh edirik:Kiwi ol
..!!??? 
(03.09.2014 / 20:45)
superdi heqiqeten indi bele fikirlesenler azdi heqiqeten valdeynlerine halal olsun bele ogul boyudubler

(29.07.2014 / 10:47)
Beyendim.real olanlari yazmisan.

(26.07.2014 / 14:09)
yaxsi yazmisan.ne yazmisan.menim teki anam yanimda olardida butun omrumu qurban vererdim ona.heyatda o deyerli varligin qiymetini bilesen gerek.butun analari allah qorusun..
*_BOSS_BAKU_* 
(10.06.2014 / 00:14)
twk edirem.

(09.06.2014 / 22:35)
Ellerin derd gormesin
*_BOSS_BAKU_* 
(05.06.2014 / 12:47)
buyurun deymez..men olani yazmiwam

(05.06.2014 / 09:13)
cox sagol yaxwi yazilib
*_BOSS_BAKU_* 
(05.06.2014 / 07:48)
cox sag olun..ama heqiqet beledi..indiki insanlarda

(04.06.2014 / 23:58)
Ela.

. . . .twk
Cemi 9 şerh edilib
Meqaleye qayıt