Şerh edirik:Yarımları toplayınca,tam Etmir!

(24.06.2014 / 18:51)
Ellerinize sagliq cox gozel ve maraqli idi..

(24.06.2014 / 11:46)
cox sagolun , twk fikir bildirdiyinize gore .
*KARDELEN* 
(24.06.2014 / 10:18)
Ela deyil superdi. Heqhqeten de adamin icinde her zaman bir bowluq,bir eksiklik olur. Sonda yazilanlar lap gozel idi.cox sagol


(24.06.2014 / 01:52)
Eladi....
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt