Şerh edirik:Bizim Toylar...

(06.08.2014 / 23:50)
Amin En gozel toy dini toydu Muselmanigsa Allah Tealanin emrlerine tabe olmaliyig Bu menim şexsi fikrimdi

(01.07.2014 / 13:29)
ALLAH XOSBEXT ETSIN ama bele bir toyu arzulamaram
Sehra_aslani 
(30.06.2014 / 18:27)
Hecde duz deyil wablon sozlerdi yazdiqun. Nese sozun nikme yaz

(30.06.2014 / 14:13)
Amin.duzdu ama yazdiglariniz
_charli 
(30.06.2014 / 13:58)

Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt