Şerh edirik:Yaxşılıq...

(04.07.2014 / 01:32)
hmmm.belke kimlerse netice cixarar pis emellerini yaxwiya deyiwer

(04.07.2014 / 01:30)
hmmm.belke kimlerse netice cixarar pis emellerini yaxwiya deyiwer

(01.07.2014 / 15:33)
Ellerinize sagliq maraqliydi twk

(01.07.2014 / 10:49)
cox sagolun
likestrike 
(01.07.2014 / 03:35)
Tewekkur ellerin var olsun xanim Allah size dayaq olsun gozel hekayelere werh yazin her kese ugurlar

(01.07.2014 / 00:14)
Twk.cox sag ol.elerne sagliq.
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt