Şerh edirik:...Edilmesi gereken sheyler....

(18.08.2014 / 15:36)
maraqli idi)))) hercend coxu basima gelmiyib

(03.07.2014 / 07:32)
vauuuuuuuuuuuuuu

(02.07.2014 / 19:09)
Sadalananlardan on ikisini yawamisam.qalanlarda ki,ya qismet)))

(02.07.2014 / 15:09)
umumiyyetle heyatda hec bir weye teslim olmamaq...

(02.07.2014 / 14:58)
axirincin basa dusmedim kime teslim olmamaq
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt