Şerh edirik:Allah heç bir yaxşılığı qarşılıqsız buraxmır.

(07.07.2014 / 07:30)
cox gozel hekayedir,Allah razi olsun.

(06.07.2014 / 23:49)
tesekkur

(06.07.2014 / 15:31)
Cox gozel kederlendim;(..Beli ALLAH hec bir yaxwiligi qarwiliqsiz qoymaz..
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt