Şerh edirik:CENTLEMEN OĞLANLARIMIZ QALMAYIB.....

(30.07.2014 / 10:30)
cox sag ol tewekkur,yazan ellerin var olsun.

(29.07.2014 / 22:49)
tesekkur , dusuncelerinizi ve heqiqeti bolusduyunuz ucun cox sagolun .

(29.07.2014 / 22:29)
Duzdu indiki zemanede bezi oğlanlarda centilimenlik yoxdu

(29.07.2014 / 22:17)
Cox saol yazdigina gore,ellerin derd gormesin Allah ureyive gore versin.

(29.07.2014 / 22:16)
duzdu yazdiglariniz ve o yazdiginiz oglanlar var haaa bax olarin bacilarindan analarindan xeberi yoxdu.Hec kim sehf bawa duwmesin sozum yuxardaki hereketleri eden oglanlaradi.Sozum konkret kime lezet etmedise anketde nomre var yigsin!
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt