Şerh edirik:HAMI ETIRAF EDSIN.
Azerinka-SS 
(28.03.2015 / 23:31)
SelarMoon uçur axi özumu ona oxwadirdim
DİN@R@***@@@ 
(28.03.2015 / 17:53)
Aaa kreslo üsdü niyeki deli?)))))
Azerinka-SS 
(28.03.2015 / 16:37)
Men uwaqliqda hemiwe SelarMoona baxirdim en sevimli cizgi filmim idi.Ona baxannan sonrada evde kreslolarin ustunde gezirdim :))))
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt