Şerh edirik:Qan qurupunuz necedir?
_charli 
(14.04.2015 / 23:33)
1+
Allah~Tekdi 
(13.04.2015 / 01:45)
He canim dozumlu olsan bele sen onu hiss edmeyecenki cunki qan dozumludur soyuqa terkibindeki leykasider filan amma bele hec kim soyuqa dozumlu deyil normal olaraq
DİN@R@***@@@ 
(13.04.2015 / 01:30)
Mənde 2+ di. Ama çox üşüyenəm.yeqinki qan azdıgındandı(((
Romantk_Sizofrn 
(12.04.2015 / 20:05)
1+ :))
Allah~Tekdi 
(12.04.2015 / 20:01)
Kardelen weker olmali deyilsizki sadece qan qurupunuz meyildir ..
Allah~Tekdi 
(12.04.2015 / 19:38)
Bakinski xuliqan alergiyaya meyilililidir qanin sen yox)))
lazy-girl 
(12.04.2015 / 19:09)
2+
*KARDELEN* 
(12.04.2015 / 17:49)
Yaqin (-) (+)elaqesi var...
*KARDELEN* 
(12.04.2015 / 17:46)
2qan qurupuyam ama wekerim yoxdu))aciya meyilliyem,piylenme yoxdu,cunki qurtlarim kokelmeye qoymur

. Ama soyuga dozumluluk de sehvdi,hec dozumum yoxdu
.gif)

(12.04.2015 / 17:03)
He antibiotiklere qarwi allergiyam var.
Cemi 12 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt