Şerh edirik:Sen ve Men .....
BaKiNsKiY XuLiQaN 
(14.04.2015 / 23:43)
Yalniz ümüfnen yawamaq gereydi
Umudse dukenmez arzu dileydi


(14.04.2015 / 22:02)
o Sen dediyin kimin ucun umid. kimincunse ulduzlar qeder uzaq olan bir weydir.
*KARDELEN* 
(14.04.2015 / 20:41)
SEN ve MEN...biz olmagi bacara bilmeyen..

qewengdi
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt