canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Sen ve Men .....
BaKiNsKiY XuLiQaN (14.04.2015 / 23:43)
Yalniz ümüfnen yawamaq gereydi
Umudse dukenmez arzu dileydi
(14.04.2015 / 22:02)
o Sen dediyin kimin ucun umid. kimincunse ulduzlar qeder uzaq olan bir weydir.
*KARDELEN* (14.04.2015 / 20:41)
SEN ve MEN...biz olmagi bacara bilmeyen..qewengdi
Cemi 3 şerh edilib

Meqaleye qayıt