Şerh edirik:deyerlimsen "ANA"

(27.04.2015 / 23:57)
Super... balaca olsada goz yaslarina bogdu meni...

(27.04.2015 / 23:57)
Super... balaca olsada goz yaslarina bogdu meni...

(18.04.2015 / 10:13)
Super .

(17.04.2015 / 23:08)
:(((
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt