Şerh edirik:dost donunda dùşmən!!!

(27.04.2015 / 16:44)
Nece illerin dostlarina kusuli qalmag yarawmaz . Bariwin xetrim icin . Yene evvelki kimi olsun bitsin birde bawqasinin uzunnen dalawmiyin
BaKiNsKiY XuLiQaN 
(27.04.2015 / 15:33)
Amma ne ise .
Kaw kele olmazdi .
Kawki bele hedde cixmagima sebeb olmayaydin.
Bilmirem kimdi gunahkar .
menemmi sensenmi

Bir onu deye bileremki
Allah bagiwlayandir
Guunahkarsansada Allah bagiwlasin .
men ne kareyemki Allah bagiwlayarken ben bagiwlamayim.
Bunlari yazmaqda meqsedim bariwmaq deyil.
meqalenin mene unvanlandigini gordum ve yazdim .
BaKiNsKiY XuLiQaN 
(27.04.2015 / 15:28)
Senki menim xasiyetimi bilirdin .
senki bilirdinki men nece kobut biri oluram uzum conende .
niye axi niye meni bu hedde catdirdin ??
Demiwdim axi sene kobut sozler dimey mene xow deyil.
dedirtme mene kobut sozleri .
Sen neynedin??
Sen insanliqdan cixartdin meni .
Ele hedde catdirdinki yalniz nifret durdu gozumde .
Allah~Tekdi 
(27.04.2015 / 13:56)
InwALLAH ureyim
DİN@R@***@@@ 
(27.04.2015 / 13:55)
Can bitoşum üzülmə üreyim . Herşey düzeləcək
Cemi 15 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt