Şerh edirik:~~~Tenhaliq ~~~
DİN@R@***@@@ 
(04.05.2015 / 14:30)
Düz fikir dedin
-=TA_LE=- 
(29.04.2015 / 20:11)
DiNARA
qayidan a menim fikrimce hec bir shans vermek olmaz
cunki ya senden yaxshisin tapa bilmiyib yada sene etdiklerin bir bashqasindan gorub
ona gorede men shexsen kecmishden kimese bir daha shans vermerem.
DİN@R@***@@@ 
(29.04.2015 / 13:04)
《Teklik hamının çıxıb getmesi deyil, heç kesin qayıtmamasıdır》
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt