Şerh edirik:Bawina gelenler yaxwi bilerler bu hissleri

(30.04.2015 / 12:47)
hetda ele olurki cox sevsende senin olmayacagini anladigin ucun,olmesini isteyirsen...olsunki bilesen yoxdu,bilesen nefes almit,bilesenki baskasina gulumsemir,baskasi onu guldure bilmir.....nem essi
BaKiNsKiY XuLiQaN 
(29.04.2015 / 23:46)
Cunki insanlar heyatdan asilidi .
Heyat qanunlarin qoyar .insanlarsa emel ederler .
Azerinka-SS 
(29.04.2015 / 22:42)
heyat niye beledi..? (((
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt