Şerh edirik:ZauR ve ZerifE............
Azerinka-SS 
(04.05.2015 / 20:29)
menim fikrimce Yox

(04.05.2015 / 17:22)
Duzdu. cunki esil fedakarligi oglan edib bu hekayede.. harda indi bele insanlar?(
DİN@R@***@@@ 
(04.05.2015 / 15:19)
Ferqi çoxdu deli
BaKiNsKiY XuLiQaN 
(04.05.2015 / 15:07)
ne ferqi varki ???
sehbet kimnen gedirse olarinda adini yazdimda .
DİN@R@***@@@ 
(04.05.2015 / 14:25)
Sualı sehf qoydun canım. Deməliydinki İNDİ BELƏ FEDAKARLIQ EDEN OGLAN TAPILARMI???????
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt