Şerh edirik:~~~Buqeder darixdiran nedirki meni ???~~~

(10.09.2015 / 18:04)
Sensizlik olumuzdur....sen gelemeyecn bilirem, amma bu ureyim yene sen deyir..bir tek sen! Bawqasin senin yerine qoya bilmedim men...ne ? Axi ne? Oldu mene? Bu iller erzinde niye unda bilmirem seni niye?
Cemi 1 şerh edilib
Meqaleye qayıt