Şerh edirik:Bir Delinin Gundeliyi

(21.11.2015 / 11:20)
super..

(18.11.2015 / 21:48)
Axi restoran işçileri(ofisiantlar)ellerinde kagiz qelemle gezir...
Ekowka 
(18.11.2015 / 21:37)
Yaxsi hekayedi...ancaq menu duwunduren ora qacib girende defter qelemi hardan tapdi....

(18.11.2015 / 19:37)
Xowdu can

(18.11.2015 / 19:27)
tesirlendimee

cox sagol yazdiqincun..

(18.11.2015 / 17:47)
Tesekkur
Allah~Tekdi 
(18.11.2015 / 17:40)
Elerine saqliq ..
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt