Şerh edirik:A romanî (QARAQAN) Bölüm.2

(15.12.2015 / 18:18)
Bas üste
Romantk_Sizofrn 
(15.12.2015 / 16:35)
Maraqli hekayedi ellernize saqliq

(15.12.2015 / 16:20)
:) ama tez tez yazin cunki sebrsiz oxucuyam:)

(15.12.2015 / 15:17)
Beyendiyinize sevindim
.gif)

(15.12.2015 / 15:12)
Tez tez yazin maraqlidi.. twkler..
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt