Şerh edirik:A romanî (QARAQAN) Bölüm.4
Romantk_Sizofrn 
(17.12.2015 / 09:02)
Təşəkkür

(16.12.2015 / 21:33)
Cox maraqlidi..yazdiginizcun tesekkur..amma biraz cox yazinda xais.

(16.12.2015 / 20:59)
Yaxsı
*__ELE_MENEM__* 
(16.12.2015 / 20:04)
Maraqli movzudu axir hissesin wexside mene yolla zehmet olmasa ...
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt