Şerh edirik:A romanî (QARAQAN) Bölüm.7

(19.12.2015 / 17:57)
Ondaaa novbeti bolumu oxuyarsiz birazdan
.gif)

(19.12.2015 / 17:37)
Oof yene az yazmisiz.biraz artiq yazin xahis.yoxsa oxumayacam))) tsk yazdiginiz ucun

(19.12.2015 / 16:12)
Coxmaraqlidi biraz cox yazsan daha yaxwi olar, maraqlidi adlarin hamsi A herfiyle bawlayir.

(19.12.2015 / 15:48)
Sende saol
.gif)

(19.12.2015 / 15:43)
Cox sagol )

(19.12.2015 / 15:13)


(19.12.2015 / 14:44)
cox sagol+
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt