Şerh edirik:Bezen insan xeyallarla yawayir .

(17.03.2016 / 01:42)
Duzdu xowbextlik pulla deyil.....
Romantk_Sizofrn 
(08.03.2016 / 09:51)
Diqqetinize gore teşekkur :)
Biz HuseyN AwiqiyiK 
(07.03.2016 / 18:48)
8 mart qabagi herenize bir deste gül


.
Romantk_Sizofrn 
(07.03.2016 / 13:51)
Cox gozel menali


(06.03.2016 / 22:37)
Raziyam ama mende duwunremki pul olub insan xowbext olmur ama kasibda olub xosbextem diyen gozunun icine kimi yalan diyir.. her weyden meselen sevgi,deyer, hormet pul hamsinnan biraz oldugda insan o zaman xowbext olar ..en azi men bele duwunrem ...tewekkur yaziya gore
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt