Şerh edirik:Bizim vaxtimiz. Usaqliginizi yadiniza salin.
Little_poison 
(03.11.2017 / 00:25)
80-lerin uwaqlari )) gelmez bizim pakaleniya bir daha.. Ela yazidi, cox sagol. Gozumun onunda canlandi butun her dediklerin..
Qanadsiz_melek* 
(11.08.2017 / 15:57)
eledi ki var. hayif o gozel illerden. ele tez kecir ki zaman. heqiqetende indi ki uwaqlarin halina baxanda uzulurem. yazan ellerine sagliq
**DeLi__BaL** 
(07.08.2017 / 22:57)
Kaşh uşag olaydim yene


(06.08.2017 / 22:24)
Texnika usaqlari mehv edecek.

(06.08.2017 / 21:51)
Beli eynile.Bu bizim uşaqligimiz idi.Mene maraglidi indiki uşaglar 15-20il sonra oz uşaqliqlarini nece xatirliyacaqlar.Indiki uşaqlarin dostlari telefon ve planşetlerdir.
Milinkaa 
(05.08.2017 / 12:11)
Heyif o gunler...wirin menali anlar idi..twk yada saldigin ucun..
_-_-_heYaT_-_-_ 
(05.08.2017 / 10:42)
heyif o illerden, uwaqligimi isteyirem -

Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt