Şerh edirik:Bəlkə də...
karadeniz 
(06.01.2018 / 21:48)
Gozel yazilib.herden usyan edirik tessufki......
MADMEN 
(29.09.2017 / 14:27)
gozel sozlerdi...adamin lap ayaqa durub elinde rumkayla saqliq demeyi geldi)) herkes bir heyati yasayir ve sukur edilesi bir halin varsa demek yasamaq gozeldir
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt