Şerh edirik:Xəyanət haqqında bilmədikləriniz
Xxuliganka 
(29.09.2011 / 01:41)
Men inanmiram ki seven insan xeyanet elesin. hami deyir 'men sevirem', ama esil sevgini hec yawamayiblar bele. Hamiya esil sevgini yawamagi arzulayiram,onda heyatin menasinida insanlar bawa duwer, xeyanetde olmaz.

(05.09.2011 / 22:08)
Eger bir insan seni bawqasina deyiwirse seni evvelki kimi sevmir demekdir...bele bir sözde var bir insan 1 defe xeyanet edirse bu onun gunahidir. Eger 2ci defede edirse bu artiq senin gunahindir..
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt