Şerh edirik:sevgi nedir?

(03.10.2011 / 16:30)
Sevgi yawamaq istediyin hisleri yawamaqdi.Heyatinda olan o meleyi qollarinla sarmaq ve isti nefesini duymaqdi...Esil sevgi onuncun olmek yox sevdiyini yawatmaq ucun daim onunla yawamaqdi...ve.s.Yazmaqla bitmez

(29.09.2011 / 19:00)
cox saol mubariz@ olaq
Xxuliganka 
(29.09.2011 / 01:26)
sevginin ne oldugunu yawayan biler..

(27.09.2011 / 16:35)
super...

(23.09.2011 / 15:13)
super
Cemi 15 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt