Şerh edirik:YETERKI ADDIM

(20.02.2012 / 16:00)
GORESEN NİYE HEQİQETEN SEVENİN DEYERİNİ BİLMİRLER?¿¿

(13.01.2012 / 07:10)
Ayyyyyy millllllleeeeet sevgi deyilen weyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyooooooooooooooodddddddddddddduuuuuuuuuurrrrrrrr.sadece insanlarin bir birine oyrewmeyi varrrrr.men oldum qz bir ay aqladi ikinci ay deyirki senin goruvu bele bele eleyim.ureyim doludur sozume gore uzr isteyrem

(30.09.2011 / 22:34)
eledu qaqa ))

(30.09.2011 / 22:25)
En pisi odurki qarsi terefe sans verirsen amma o istifade etmeyi bacarmir

(30.09.2011 / 22:24)
En pisi odurki qarsi terefe sans verirsen amma o istifade etmeyi bacarmir

(30.09.2011 / 21:02)
Chox super.twk,yazan elleriniz var olsun.pozitivdi

(30.09.2011 / 18:47)
Ama bezen addimin Atlmasni qarwi terefden gözleyrik
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt