Şerh edirik:ÖZLUYORUM

(13.02.2012 / 21:21)
cox gözeldi.ama calis seni gözleyenleri özletme.

(20.01.2012 / 18:50)
Ela,dogurdanda kecmiwi men cox özleyirem.Hec vaxt hec kesi gözlemeyesen,daima sevdiklerin yaninda olsun.

(14.12.2011 / 17:41)
Yazdiqlarn superdi.ama inanki ..........

(03.11.2011 / 03:55)


(01.10.2011 / 09:24)
çok güzel yüreğine sağlık
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt