Şerh edirik:Hanry_Cally

(11.02.2012 / 01:48)
mena var hardasa ama kecmiwin cumleleridi
Gulcin 
(04.02.2012 / 16:43)
BİR ANDA ELE DUŞUNDUMKİ UŞAQLAR UCUN FİLM VERİRLER VE MENDE İZLEYİREM!!!!COX MENASİZ CUMLELER!!!

(14.10.2011 / 16:26)
hecde ele deyil mence onar biri birilerini oqede sevirlermiwki uwaq olsaydi sevgileri sona catardi

(06.10.2011 / 16:46)
maraqlidi
AxundZade 
(03.10.2011 / 11:32)
heyatda insan tam xowbext olmur.sevgi varsa uwaqin olub olmamagi o qederde onemli deyil
[SAMSOR] 
(02.10.2011 / 11:50)
Yaxwiki uwaglari olmiyib olsaydi oda dispecir olardi yeqin.
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt