Şerh edirik:Balacam (cox dehwetli sevgi kekayesi)
Casillas 
(15.07.2012 / 13:02)
Burda yazilanlardan en super hekaye budu!

(04.10.2011 / 11:17)
rehmetdiy yaxwi oglan idi


(03.10.2011 / 10:40)
bele seven oglan ancaq hekaye ve nagillarda olur.duz deyil ay oglanlar?hansiniz bele ede bilersiz?

(03.10.2011 / 02:54)
Ay daaa pis oldum!

(03.10.2011 / 01:30)
cox pis oldum of

(03.10.2011 / 00:50)
maraqli idi.

(02.10.2011 / 14:26)
Tewekürler
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt