Şerh edirik:Qizla bizim munasibetimiz

(04.10.2011 / 11:12)
xm daaa yawi edirik!... Qiza naz yarawir...


(03.10.2011 / 13:09)
Qizlar özlerni göyle aparirlar yaman

(02.10.2011 / 20:08)
Belì raziyam.Gözellik naziyla oynamaqdadir
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt