Şerh edirik:BIZLER HÄYATIN QONAQLARI

(20.01.2012 / 01:36)
Cox ela sözlerdi?kaw ki,heyatimizda hec vaxt kaw ki,sözunu iwletmeyeydik.ama olmur


(13.01.2012 / 07:04)
Indi bawqa niknen girmiwem yeqinki tanimazsan meni amaki vaxt variydi en mehriban dostlardan biriydik.sadece bir muddet cata girmedin deye unudulduq.yeqinki bele qismetiymiw.ama sozlerin heqiqetende gozeldir

(10.10.2011 / 12:11)
güzel kutlarım seni
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt