Şerh edirik:Bax men seni bele sevirdim

(06.10.2011 / 14:47)
maraqli idi.

(05.10.2011 / 10:07)
Bele ev olar?....her yeri derme dewik....onnansa svanerin icinde girib oturmaq ondan yaxwidi.....

(05.10.2011 / 08:22)
her kes bele sevmir
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt