Şerh edirik:HEC KIM BILMEZ ONUN NE CEKDIYINI...

(11.12.2011 / 16:51)
Men axiracan oxudum.Heqiqeten ibretlidi.Hec olmasa oglandan üzr de istemedi e.

(05.11.2011 / 12:06)
Maraqli idi.

(09.10.2011 / 21:43)
Insan ovladi beledi de,ancaq pis fkrle yanawr herweye.öz menafeymizi duwnuruk ancaq... :(

(09.10.2011 / 14:51)
belke bele yazilar insanlara ibret olar.twkler
~SADE_OGLAN~ 
(06.10.2011 / 10:59)
bilirsiz ...
Hami oz wexsi menfeetini duwunur...
Hec kim anlaya bilmez axi....
Xxuliganka 
(05.10.2011 / 21:10)
biz xeste insanlardan ''gacmagdansa'' onlara,en esas uwaglara, hemiwe destey olmaliyig, bilmiriy sabahki gun bizim bawimiza ne iw gelecey.
P.S. axira kmi oxudum,maragli idi .twk)
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt