Şerh edirik:indi sensizem

(08.11.2011 / 20:26)
sevirem,ey menim derdim,dermanim.
derdsiz derman icmek bir adet deyil.
sevirsen?sevgine wubhem yox menim..
meger seve bilmek seadet deyil?!
Bilirem sen sevirsen kimise...

(06.10.2011 / 13:14)
mehebbet, mehebbet sõyle sen nesen? niye bu insanlara ezab verirsen? kimini yetirib õz muradina kimini ebedi bedbext edirsen.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt