Şerh edirik:Bele sevgiler varmi hele?

(06.10.2011 / 11:20)
Sevgi var,qarwiliqli sevgi azdi..sevgi o zaman yawayir ki qarwiliqli anlama ve guzewt olsun.

(06.10.2011 / 10:27)
bunu oxumuwdum amma turk dilinde..........cox pis oldum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAIR 
(05.10.2011 / 20:34)
DEMEK OLARKI INDI BELE SEVGI YOX VEZIYETDEDI.

(05.10.2011 / 17:35)
ful!
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt