Şerh edirik:Oxu ve qizlari tani:))

(17.03.2012 / 19:29)
yalan sohbetdi,gecikmek sohbetinden bir de sehv nomre yigmaqdan bawqa hamsi yalandi
Ayli_gun 
(07.10.2011 / 01:42)
Ohooo..... Oglanlarda bizden geri qalmir...... Ozlerini yaziblar,guya biz beleyik

qizim sene deyirem,gelinim sen ewit misali)

(06.10.2011 / 21:30)
AAA AYI! :)

(06.10.2011 / 17:26)
belkem agillari basina geldi bu sozlerden sonram:)))

(06.10.2011 / 12:33)
bu meqaleden birdenede oglanlar haqda yazlnda axdarsanlz onlardada cox wey taparslz

(06.10.2011 / 12:22)
qaqa sen lap qizlari oldurdun e bu yazinla))))
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt