Şerh edirik:Cox tesirli hekaye

(09.10.2011 / 02:17)
Cox pis tesir etdi.

(07.10.2011 / 10:47)
EN PIS CIRKINLIK EXLAQDAN YARANANDIR.INSAN ALLAHIN YARATDIQI EWREFDIR,HER BIRI GOZELDIR ELBETDEKI OZ SEVGILISININ GOZUNDE.QELB QIRMAQ GEREKSIZ ADDIMDIR.TWKLER .
yawayan_olu 
(07.10.2011 / 05:48)
Yaxwi movzudu beyendim.ve vefasiz qizlar hec vaxt cirkin insana cirkinliyi barede demeyin olarda ozlerini oldurer
Ayli_gun 
(07.10.2011 / 01:16)
AMIN

(06.10.2011 / 17:20)
Cox pis oldum yazana tewekkürler
PSIKO 
(06.10.2011 / 16:29)
Tuklerim biz biz oldu etaga

(06.10.2011 / 15:24)
Amin..Her bir kes ,ecelin hansi wekilde onu yaxalamaqindan xebersizdir.BAWA DUWENLERCUN ORNEK HEKAYEDIR.TWKLER

(06.10.2011 / 13:19)
amin yasatmasin.cox pis oldum
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt