Şerh edirik:Qizlar evde tek qalanda ne edir vaooo:))
ASTROLOQ! 
(11.07.2015 / 02:49)
Hmda

(09.10.2011 / 21:43)
anar pampersinin vaxti gelende de mene alim getirim az gul


(09.10.2011 / 04:39)
ala bu neyidi yazmisan

OLMUSEM GULMEKDEN


(07.10.2011 / 12:46)
Bunlardan hec birini men etmirem cunki bele bir weyler bawqa qizlarda olur awkim

(07.10.2011 / 12:38)
hec birini etmirem evde tek olanda yatiram

(07.10.2011 / 11:45)
Cox guldum bezilerini edirem...

(07.10.2011 / 11:34)
Mence bele deyil onu edenler sadece ozlerine inamlari olayanlardi

(07.10.2011 / 11:09)
Ele bil delixanani tesvir etmisiz.Amma bu qederde yox.
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt