canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Ibretlik awk hekayesi
(08.10.2011 / 08:18)
Cox kovreldim...xowbext insan yoxdur,xowbext anlar var.hEC OLMASA ALLAH XOWBEXT ANLARI CUMLEMIZE COX GORMESIN..twkler
(08.10.2011 / 00:13)
Men bu meqalanin bawqa varyantin oxumuwam cox kovrelmiwdim twk maqala ucun
(07.10.2011 / 19:40)
(((((((((((((((((((
(07.10.2011 / 16:57)
kövreldime heqqi.
(07.10.2011 / 15:54)
Eh heyatda bunanda cetinlikler ol sebir etmek lazimdi
Cemi 5 şerh edilib

Meqaleye qayıt