Şerh edirik:Unutdum seni... xanimlara aiddi

(24.05.2013 / 08:48)
ela

(03.12.2012 / 16:12)
ozum haqda yazmiram axi men

(25.11.2012 / 18:10)
sen unutsan bu yazdiqlarin xatireleri de unudardin.ama xatirlayib unutmaga calisirsan helede ozunu aldatma

(03.09.2012 / 23:19)
men unutmadim SILDIM

(13.04.2012 / 15:10)
men ozum haqda yazmiram

(08.04.2012 / 15:12)
Unutdum diyirsen ama hemin xanimla yawadiqlarini yazirsan! sence unutmuw sayilirsan?!

(20.12.2011 / 01:09)
hec vaxt unutmaq olmur

(09.10.2011 / 13:54)
ola biler :)

(09.10.2011 / 10:09)
menim xosum gelmedi
Cemi 9 şerh edilib
Meqaleye qayıt