Şerh edirik:zor firladibaa))

(27.02.2012 / 21:06)
Haha

(06.12.2011 / 01:19)
Gulhecer Qurana and olsun elima kecsen,pis olacaq..terbiyesiz,exlaqsz..seni valideynivin boynunu yera soxum..awkitom superdi yazdign..

(05.12.2011 / 16:28)
aaa super yaa senin atan necede ewwekdir lap ureyimce oldu haa hhaaaa cox gozel bes ewwek kimide anqirmayi bilir?
Pessimist89 
(28.11.2011 / 01:17)
Bagishlayin,bunun gulmeli yeri harasi idi? ?? tapammadim...

(10.11.2011 / 20:27)
bu nedi? sen guya nese yazmisanda heeee.......................
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt