canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Men bele sevgi gormedim
(09.10.2011 / 10:57)
Cox sag olun yaziya gore. Bele sevgiye sahib olmaq ucun ona layiq olmaq lazimdir. Bele sevgiye layiq olmagimizi arzulayiram.
(09.10.2011 / 10:02)
BUNU KIM YAZIBSA HALALDI COX XOWUA GELDI MENCEDE BELE SEVGI HER ADAMA KISMET OLMUR
(08.10.2011 / 21:40)
Gozel sevgidi
(08.10.2011 / 13:34)
her kese bele sevgi qismet olmur, her wey yixilana tepik vuran insanlarcun yazilib,baxib ibret alsinlar
(08.10.2011 / 13:28)
duzdur sevgi tekce sagliqda yaxsi gunde deyil en aciz en agir gunlerde bele sevdiyinin yaninda olmaqdir !
Cemi 5 şerh edilib

Meqaleye qayıt