Şerh edirik:SENLI VE SENSIZ GUNLERIM...

(09.10.2011 / 11:57)
Menim ureyimde hal-hazirda bele diyir(((((

(09.10.2011 / 00:03)
Mende bizim aramizda olan ucurumlara baxmayaraq sevgilimi coox sevirem. Sadece onu görmek ümüdü ile yawayiram.:-)

(09.10.2011 / 00:02)
Mende bizim aramizda olan ucurumlara baxmayaraq sevgilimi coox sevirem. Sadece onu görmek ümüdü ile yawayiram.:-)
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt