Şerh edirik:Qiz .... Oglan....

(03.08.2012 / 18:05)
İSTEMİREM SENDEN AYRİLMAQ SENSİZLİYE ÖRGESMEK İSTEMİREM SENSİZ YAŞAMAQ BELE İSTEMİREM ACİKAM!

(11.10.2011 / 21:46)
Memor fikrinizla raziyam

(11.10.2011 / 21:26)
2side bir bezin qiragidi.Bir birilerone artislik oyredirlere lap:)

(11.10.2011 / 21:05)
mermaid zor dedun haa ))
Mermaid 
(11.10.2011 / 21:01)
ikivuzunde bawinnan bir qapaz vuran lazimdi hemin mamentde
Monamor 
(11.10.2011 / 20:44)
Qurur!!! Nifret elirem qurur hissine. Sevgide qurur olmaz
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt