Şerh edirik:Iki genc...motosiklet

(16.10.2011 / 22:43)
sevenin senin uchun olume getmesi wert deyil..esas olan bir gun o senin olmasa bele senin onun xoshbextliyini istemendir...biz yawaya-yawaya sevdiyimizi deyelendire bilmirikse,ondan olumu teleb etmeye haggimiz yoxdur...;))
ManGA_ 
(16.10.2011 / 22:27)
sevirem ama deyerini bilmirem menim ucun olume geder

(16.10.2011 / 20:09)
;)))

(16.10.2011 / 19:42)
Bu hekaye mende seslisi var. Sevirem. Onun ucun olume gedecek qeder cox sevirem
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt