Şerh edirik:Kişilər niyə ağlamır?

(25.10.2011 / 16:11)
Tamamile raziyam.Her birinize sevinc goz yawlari arzulayiram.Twkler
Xxuliganka 
(23.10.2011 / 17:53)
aglamag zeifliydi, mene ele gelir kiwiler cox nadir hallarda aglamalidi hisslerin gizlemeyi bacarmalidi, yoxsa gadinlardan onlari ferglendiren ne olardi. Hec bir gadin yaninda aglayan kiwi, zeif birisini gormey istemez.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt